Jestem kobietą biznesu

Nigdy nie potrafiłam pracować dla kogoś. Zawsze ceniłam sobie niezależność i możliwość wyboru. Przez przeszło dwa lata pełniłam funkcję managera w szkole tańca Fair Play Studio w Białymstoku. Zdobyte tam doświadczenie skłoniło mnie do otwarcia własnej szkoły tańca w 2013 r. – Freeway Dance Studio w Ostrowi Mazowieckiej – którą zarządzałam do 2017 roku.

Jestem współzałożycielem i współwłaścicielem Agencji Marketingowej DO IT crew sp. z o.o. i Dyrektorem Miejskiego Domu Kultury. Pomysłodawcą  Stowarzyszenia Freeway, eventu Street Noise i portalu Aż Kobieta. Należę do Podlaskiego Stowarzyszenia Właścicielek Firm Klubu Kobiet Biznesu i Izby Przemysłowo-Handlowej w Białymstoku.

Jestem kobietą, która nie znosi stagnacji, stabilizacji i szufladkowania. Stawiam na ciągły rozwój i nowe wyzwania, dlatego zaryzykowałam i wraz z moim wspólnikiem Rafałem Skarżyńskim (podlinkować jego stronę) zdecydowaliśmy się otworzyć agencje marketingową Do It Crew sp. z o. o.

Ukończyłam socjologię na specjalizacji biznes. Uczyłam się m.in. jak analizować i badać społeczeństwo, firmy, reklamy i wiele innych elementów związanych z biznesem czy marketingiem. Umiejętność zauważania zmiennych oraz szybkiego wyciągania wniosków i reagowania na ich podstawie przydała się podczas prowadzenia własnej firmy. Nigdy wcześniej nie sądziłam, że pogoda może tak bardzo wpłynąć na mój dochód. Prowadzenie własnej firmy uczy dostosowania się do bieżącej sytuacji. Szybko okazało się, że powinnam zwrócić większą uwagę na nowe media i reklamę online. W ciągu pół roku przyswoiłam więcej wiedzy o marketingu, niż przez 5 lat studiów. Kreując wizerunek moich klientów, nie mogłam pozwolić sobie na wypisywanie recept, których nie rozumiem. Dlatego też nauczyłam się wszystkich narzędzi, z których korzysta moja firma i sama również zaczęłam realizować kampanie. Przyswoiłam i nadal rozwijam swoje umiejętności w zakresie: Google Ads, FaceAds, tworzenia stron internetowych, SEO, pozycjonowania, narzędzia analitycznego Google Anlytics, monitoringu sieci czy profesjonalnej obsługi mediów społecznościowych. To jednak mój pierwszy krok. Rozbudowując moją małą agencję marketingową chciałabym stworzyć najwyższej jakości markę, która będzie równocześnie dostrzegać dynamikę świata reklamy oraz błyskawicznie reagować na codzienne zmiany na rynku. Wszystko przede wszystkim z korzyścią dla klienta.

Na co dzień jestem dumna z bycia kobietą biznesu i „Aż kobietą”.